Monday, June 22, 2015

අපේ බෞද්ධ සහෝදරයන්ට තම prayers ඉටුකරන්න කියාපු App දෙකක්


අපේ බෞද්ධ සහෝදරයන්ට තම prayers ඉටුකරන්න කියාපු App දෙකක්


අද අපි ඔයාලට ලබාදෙන්න යන්නේ මං කලින් ඔයාලට කියපු දෙයක් ගැන...

මං ඔයාලට කිව්වා  ඉදිරියේදි හැම ආගමේ කට්ටියටම තම ආගම අනුකූලව කරගෙන යන්න app එකක් දෙනවා කියලා... ඒ පොරොන්දුව අද ඉටු කරනවා...


ඔයාලගේ prayers වල පුලුවන් නම් පොඩි වෙලාවක් වැයකරලා මං වෙනුවෙනුත් ප්‍රාර්ථනා කරන්න සහෝදරයා... 




අද අපි ලබාදෙන app එක වටින්නේ අපේ සිංහල සහෝදරයන්ට...ඔව්..ඔයාලටත් පුලුවන් දන්න සිංහල සහෝදරයන්ට මේ app එක ඔයාලගේ bluetooth වලින් එයාලට share කරන්න.


අද අපි app 2ක් මේ සදහා ලබාදෙනවා....මං හිතන්නේ හොදම එක s-lon එකෙන් දීපු app එක තමා..


මේ APP දෙකෙන්ම කෙරෙන්නේ පිරිත් ගාථා කීම උනත් අපිටත් පිරිත් කියන්න පුලුවන් විදිහට මේ APPS නිර්මාණය කරලා තියෙනවා..ඒ කිව්වේ ඔයාට අදාල පිරිත්ගාථාව තෝරලා play කරාම එක mp3 විදිහට play වෙනවා වගේම එක ඔයාටත් පිරිත් කියන්න පුලුවන් විදිහට app එකෙහි අදාල ගාථාව පෙන්නනවා..කියන්න අමතක උනා...එක අප app එකක් හදලා තියෙන්නේ s-lon එකෙනුයි.




මෙකෙන් හැම උදැසනම ඔබට පන්සිල් ගන්න පුලුවන්..




හරි දැන් මේවායේ download link ගමුකෝ...!!!

Download තොටුපොළ 

s-lon පිරිත් app එකට මෙන්න play store link එක click කරන්න
අනිත් app එකට මෙන්න link එක click කරන්න


මං හිතන්නේ ඔයාලට මේ app එක සැහෙන්න වටිනවා කියලා...ඒ නිසා ඔයාලා දන්න අපේ සිංහල සහෝදරයන්ට මෙක share කරලා එයාලගේ ජිවිත දහමින් ආලෝකමත් කරන්න කියලා ඉල්ලා සිටිනවා....

ඔබට සුබ දවසක්...!!!!








0 comments:

Post a Comment